ffu

ffu
life is beautiful

Sunday, November 14, 2010

end of journey in terengganu.

 GOOD BYE TERENGGANU  : )

tinggal beberapa minit je lagi sebelum mengakhiri langkah tinggalkan UITM KUALA TERENGGANU.
what i feel now,.its hard to explain.  aku da mula rindu kawan2 ak,adik beradikku sepanjang 5 sem belajar kat cini,.KAMU SEMUA terbaik . terima kasih atas PERSAHABATAN kalian semua, akan aku kenang sebangai kenangan paling indah kat cini,.

MAAFKAN AKU andai sepanjang persahabatan kita di sini, aku menyinggung mana2 perasaan, aku tidak berniat. kepada OMD5TA GUD LUCK,.di sini bukan akhirnya pertemuan dan perjalanan kita sebagai STUDENT.  saat  ini bermulalah  PERJUANGAN  kita yang terakhir sebelum kita sama-sama pakai jubah konvo yang kita idamkan sejak pertama kali kita melangkah ke cini.

KALIAN;
teha, huda, atiku,atimu, yaya, nik, aina, elah, ema, han, nina , nini, ain, n all omd5ta.
you re my best  BUDDY~
terima kasih atas segalanya, support aku bile ak down, same2 keja kuat untuk double return, tenangkan ak bila ak marah, temankan ak bila ak perlukan kalian, ajar ak ap yang ak tak tahu, tegur ak ap yang ak silap.  TERIMA KASIH!!

I LUV U GUYS!!!! RINDU KALIAN!!!!!!!! 

DAN KEPADA KAMU ZAINAL AZLAN

thanks for being my other half.
jaga saya.
teman saya.
tenangkan saya.
ada bila saya perlu.
sokong saya.
tolong saya.
tengkiu :)
almost 2 years, .i appreciate each of moment we had together,.
n i will miss you, honey.
ily.



No comments:

Post a Comment