ffu

ffu
life is beautiful

Monday, December 20, 2010

hari ku INDAH

december 18,
kedatangan yang berbahagia buah hati pengarang jangtungku, zainal azlan zainudin.hek3. sempena celebrate bufday ak yang seminggu lalu tarikhnya kata beliau ,.betul ke??ke tujuannya nk beli kasut luna gato tu?hik2. kalo bace ni die msti marah sbb katenye aku ni suke sangat putarbelitkan niat dia, hehehe.jgn marah deh, sy gurau je awk, .terima kasih tidak terhingga untuk hari INDAH Saya, tp mane BUNGA ROS MERAH???tak romeo la awk ni .hehe ;p . peristiwanya bermula begini:

jam 7.30 pagi saya dengan gelojohnya mendail telefon beliau dengan tujuan unk kejutkan dia,huhu takot terlambat terlepas plak jet peribadi  yang dinamakan "SP BUMI" . tp NO ANSWER! haish bimbang sudah, kalau la dia tak terbangun, apa jd dengan hari indah kami?? keep on calling n calling, then he answer, katenye sudah berada di lapangan berlepas, fuhhhh lega! waktu tu aku dengan rambut mengerbang duduk di atas katil sambil memeluk strawbery pillow berkata sambil tersenyum ' HE IS COMING TODAY'! so excited, of coz i do!muahahahah<3

jet peribadi yang dijangka sampai jam 11.30 pagi telah pon awal mendarat dengan selamatnya, dan ap ak lakukan ketika itu, masih terhegeh2 di rumah.  kelewatanku bersebab!tugasan harianku perlu dilaksanakan dlu, dengan menggunakan kuasa veto, aku pun mengejutkan si putera raya yang sangat bermaharajalela serta berkuasa setelah tamat spm yang sedang nyenyak tido,dialog nye begini.
"hoi raja!bangun tlg nik g sipe kedai ma,smale wi alasan demam arini tadop alasan diterima,"kata kakak yang baik hati. dengan berat hati si putera raja tu bangunlah dengan berat hati,.dan ringan tulang membantu aku membuka kedai ibunda dengan mengenakan SYARAT! hai kanak2 buat keje cket upah dimintanye;p (aku pon same kot)hahaha. syarat pn syarat la dik, janji tlg aku~terimakasih adik faezlukman@putera raja :)
selesai sudah, dengan lajunye pedal minyak baby kelisa ku pecut,hujan plak trun dengan lebatnya, haiii dugaan sungguh, kesian awk da tgu saya kat sana, sory dear:))) dalam perjalanan yg makan masa hampir sejam tu berlaku la plak pertelingkahan kecil tp agak membuat ak berkecil hati(mcm biase, merajok kepakaranku). disebabkan LUNA GATO ITU! hahaha. sbb tu sy tanak ckp kasut tu lawa! dia jeles ngan saya wat saya marah, HAHAHA. dipendekkan kisah, berjumpa la saya dengan kekasih hati saya yg da sebulan seminggu tak jumpe,.heeeeeeee:))) si gemuk!kamu makin gemuk! kami cume ade 6 jam untuk spend mse same2,.
agenda pertama hari tersebut setelah membeli lunagato yang geli itu, mengisi perut serta mencelebrate bufday ku yang ke 20 di rasa mas,.tengkiu dear, walo lmbt dari tarikhnya saya menghargai kesudiaan awk datang dari jauh untuk luna gato dan saya,hahahah. ;p next actvtiy is mencari kasut saya. setiap kali msuk kedai teman sy awk cari kerusi n then awk duduk je citu, biarkan sy pilih sorang2 yer. takpe2 next bila turn awk, i will pay u da same thing u do toward me,hehehehehe;p juz kidding dear. yela da dpt luna gato mane , prt da kenyang mane rajen da kan nk jalan2? .setelah merungut maka dengan serta merta beliau rajen turut serta membuat pilihan,heheeh,tengkiu2, sepasang terompah biru klasik pilihanya, aku beli aritu ;p( pertama kali dia wat pilihan u aku hampir 2 tahun coupe :D ). jalan n jalan n jalan.

6.15 p.m
jet peribadi beliau pon berlepas la, maka tamatlah sudah dating bersama my barney,.hey i start missing u much when u're gone. walopon kejap, haritu dinobatkan 

"HARIKU INDAH DARI SAYA FARAFAUZIA:)"

tengkiu for coming :)

No comments:

Post a Comment