ffu

ffu
life is beautiful

Sunday, May 26, 2013

untitled

im tired. im sick. 
bosan dengan hubungan yang semakin hari semakin dingin. sakit dengan setiap percakapan. penat dipersalahkan atas semua yang terjadi.  pedih terasa bila ditempelak sebagai perempuan... tidak sanggup untuk diungkapkan di sini.. tidak ada lagi rasa ingin memohon maaf atas kekurangan. sudah berputus asa kah aku? ya. semakin yakin dengan keputusan ini. kata siapa lagi mahu diturutkan kalau bukan kata hati ini? mengertilah, aku berada dalam keadaan yang sukar. berperang dengan perasaan sendiri, dalaman berteriak mahu menyatakan rasa sayang itu tapi saat ini hati ini sedang terluka. sangat terluka dengan kata2 dan perbuatan anda. fahamilah, saat ini aku berhadapan dengan keadaan genting yang mana aku perlu tentukan hala tuju ini. bukan yang lain. hanya aku. hanya aku. Subhanallah. cekalkan hati hambamu YA ALLAH. 
Terasa terlalu lama mencuba, membiarkan diri ini sakit. Sakit dengan perlakuan orang lain. terlalu lama diri ini lemah hingga menjadi sasaran manusia berpesta.

No comments:

Post a Comment