ffu

ffu
life is beautiful

Saturday, August 28, 2010

DIA


CERITA SI PEMBARIS
sebatang pembaris yang menemukan “kami”.hehe;))
bermula dengan ,.
tengah khusyuk study dengan sahabatku,. atieku roslan. datanglah 2 org mamat ni slumber cekau kteorg punye pencil case n carik PEMBARIS (senjata mengorat),.nak buat ape pon entahlah,.dengan rase cuak n meluat kami bg je,.pastu dorang blah meja lain,.dengan rasa tanpa bersalah. PEMBARIS tu dibuat harta dan tak dipulangkan.,dengan MARAH+PELIK kami berkata geram betul dengan mamat tadi,.suke hati je cekau barang orang,.bukan kenal pon,.ish,.then, setiap kali tserempak o nampak DIA kat kampus mesti ak cakap:

“AKU TAK SUKE BETUL MAMAT NI”
“ANNOYING GILER AH,. SUME NK EJAS,.INGAT BAGOS SGT KE APE”

HAHAHAHAH~gelak BESAR!!
tula first impression ak toward HIM,.sory dear,.tp mmg time tu awk sgt tak dsenangi,.“org tua salu ckp,.jgn benci  nanti jatuh hati,.” WINK3
itu la yg jadi kat AKU.
sangat tak sangka!


DIA paling aku nk elak jumpe,
DIA yg aku lari bile Nampak,
DIA yg aku tak suke bile kene usik!
DIA yg panggil AKU budak SOMBONG!
DIA yang ak gelarkan “playboy berjaya UITM”.

Oooopssss;) hehehe,.tula sape suh pragai camtu, kan kene COP!
HEHE,.ade kenyataan yang menyatakan”benci lame2 suke”.
itu jugak lah jadi kat aku,.!
setiap kali jumpe dia akan anta POSMEN, mintak no,.
tak pernah plak die mintak sendiri,. n setiap kali tulah tak akan dilayan,.
BAJET JUAL MAHAL KOT AKU NI,.KAN?HEEEE
satu malam tu,.ade msg asing kat inbox ak,. stelah dikenalpasti DIA pemilik no tersebut,.bermula dari situ,.kiteorg contact,.tade je benda nk digadohkan,.sehinggakan aku digelar 'KAMUS'.
kenapa?? sbb terlalu byk alasan kalau diajak keluar.heee;p

gadoh2, elak2, benci2 lame2 btukar mjd SELESA.
SELESA btukar mnjd SUKA,.
SUKA btukar menjadi SAYANG,.
Then,. tamatlah sudah zaman SINGLE Aku,.
NOW,.DIA DENGAN AKU,.
SIAPA??

ZAINAL AZLAN ZAINUDDIN KAMU ORANGNYE!!!

No comments:

Post a Comment