ffu

ffu
life is beautiful

Wednesday, August 25, 2010

this is ME.

   melody's f ,.

saya budak baru belajar,.baru nk berjinak dengan blog ni ;))
unk pengenalan,.aku create blog ni  hanya untuk CORETAN untuk ia kekal sebagai KENANGAN,.

MELODY'S F
luahan, pengalaman, cerita, gelak, tangisan,ialah  melodi dalam hidup aku,.
sume yang berlaku ade lenggoknye,.sama seperti melodi,.ada nada yang indah, tenang, kusut, sumbang, tinggi, rendah..hehe,. lumrah hidup kan,.tak selalunya ikut  flow yg same,. ada waktu kite gembira,bahagia,  ade waktu kite sedih, risau dan seumpamanye,.

SEGALA yang tercoret disini,
sekadar sebagai TULISAN yang menyimpan seribu bagai  "KENANGAN".
that wat i mean(~.~)


tentang SAYA.
bermula dengan nama.
saya banyak nama.
lain orang lain panggilannye,.
saloma@puchea@nik = fara fauzia udin
tapi saya tetap orang yang sama ;)) 

LIFE?
Saya suke hidup saya,.dikelilingi insan-insan TERSAYANG!!!!Muahhhh.
mereka SIAPA?
FAMILY, mereka yang bergelar SAHABAT, BUDDY, RAKAN, KAWAN!
 mereka insan teristimewa dalam hidup aku,. yg jd tulang belakang aku dalam hidup aku,.,. mereka yang aku anggap SEBAHAGIAN DARI AKU.

sebagai permulaan,.ini saje dari aku,.
MEREKA,.Aku akan ceritakan in next EPISODE!

~melody's f~