ffu

ffu
life is beautiful

Monday, February 28, 2011

they are mine

love u, mom!love u abah!
sekian lame,masa berlalu pantas
ketika itu aku masih kecil, masa kian berlalu.
sungguh cepat,masa menelan usia.
mom,abah now im 21.
21 bukan jangka masa yang sekejap, ku ingat semula sewaktu usia masih muda, mereka masih memimpin tanganku, berjalan. kini, aku mampu sendirian,.namun hati kecilku masih inginkan suatu ketika dahulu, .kalau dahulu ibu yang menyediakan segala untuk aku, kini tiba masanya untuk aku berikan segalanya buatmu.kasih ibu.kasih abah,besar pengertiannya buatku. 
susah senang kalian membesarkan aku, penat lelah kalian membesarkan 5 orang adik beradikku,.alhamdulilah, berkat doa dari kalian kami berada dalam keselesaan sekarang.
kesenangan kamihari ini atas kesusahan,serta usaha kalian,teramat berterima kasih.
terima kasih berikan kami pendidikan,
hantar kami ke sekolah yang bagus,
berikan kami keselesaan makan pakai,
berikan kami keberkatan doa,
berikan kami peluang untuk menjalani hidup normal, berikan kami peluang untuk memilih laluan hidup kami sendiri tanpa sebarang paksaan, besar pengorbanan kalian tidak dapat kami balas walaupun hidup seribu tahun lagi.

doa kami selalu untuk kalian, moga keluarga kita dirahmati,dan diberkati.alhamdulilah,.krisis yang melanda sudah tiada tempat dan ruang dalam keluarga kita untuk menginap.kita penuhi dengan kebahagiaan,dan limpahi dengan kesyukuran anugerah dari ILAHI.
doa kami sentiasa untuk kalian.

No comments:

Post a Comment