ffu

ffu
life is beautiful

Sunday, March 27, 2011

every precious moment

assalamualaikum, hye people :)
sudah lame aku tak berpeluang menjenguk blog ni, da bersawang bagai dah! masa yang ade sgt limited untuk ak selesaikan bbrapa task yg dorang bg unk ak pikul,.dengan rasa tanggungjawab (-.-)mood=perasan segala tugasan, arahan tu telah pon hampir semua dilaksanakan, alhamdulillah.

sepanjang penyepian berlangsung, mcm2 moment yg ak capture for long ever memories : )  antaranya :

  • berlangsungnya majlis perkahwinan kakak pertama aku, wani sofia dengan tunangannye org johor norhisham, lokasi pertama selamat berlangsung di kediaman kami rantau panjang :)

  • aku hadir buat kali terakhir Majlis Anugerah Kecemerlangan Akademik(MAKA) untuk keputusan semester 5, semester 6 insyaalah aku nk jadi tamak, nk raih lagi kejayaan untuk melayakkan aku dpt ANC(HADIAH UNTUK MA ABAH)doakan yer (",)

  • berlangsung la plak majlis hantar menantu, rombongan kelantan ke batu pahat johor@ rumah besan ma abah :)  1 bas rombongan  pergi, habes sedare mare, mkcik pkcik, atok nenek kami bawak

  • 22 Mac 2011 genaplah 18 tahun adik aku yg ku syg serta jd pujaan keluarga. HAPPY BIRTHDAY ADIK.malam tu buat makan2 cket, jmput atok nenek, jiran bg meraikan dia yg tamat latihan PLKN N untuk usianya.

  • 23 Mac 2011, hari yg mendebarkan untuk whole family sbb result SPM keluar. esp ma;) alhamdulilah, tahniah adik! u raise excellent result since u put hard work and double effort,. he got 9a in SPM!

  • 24 Mac 2011, congratulation celebration at food village with family, thank to penaja kerana belanje.hehehe!my uncle, Papa.


bulan ni macam bulan kejayaanlah :))
nti kite cite panjang ye, stiap moment akan dimelodi merdu nti,. letak gmbr baru real kan,huhu;p
wait, c in next post okay,.

No comments:

Post a Comment