ffu

ffu
life is beautiful

Sunday, March 6, 2011

jiwa so sick.

hidup aku celaru,.hati jadi sebu,.kenape? tataw('!') hurm,.kalaula masa boleh diundur, kalaulah ak fikir panjang, it wont let it happened.  "kalaulah" perkataan tu boleh direalisasikan,tak mungkin,tak kan! realiti sekarang yang kita hadapinya. 

"the precious"
  takkan ad lg hari ni,.yang ada hanya kenangan.
that called "KEHILANGAN" . 

tambahan bila " the precious" tu sesuatu yang pernah menjadi milik kita, kesayangan kita, kegemaran kita, kesukaan kita, bayangkan how that we feel,.kenape susah untuk kita biarkan kenangan tu pergi je,.sebab adanya VALUE.  kalau boleh diukur dengan benda nyata yang ade depan mata, perasaan menyesal tu takan ade,.tp what to do,.the past is past and still the past. 

sekarang, aku tak taw nk buat hape,.sumenye kacau,.aku tataw kenape, puncanya,.saya tak tahu! plz tlg sy!!!
saya sangat KELIRU.

No comments:

Post a Comment